.

Volgers

maandag 22 augustus 2016

Kit and Clowder - Create and Learn

Hi everyone,
I am always excited when the new
Create and Learn class is on its way.
Once arrived I can not wait to get started
with the new challenge.
This month was so lovely again when I saw it.
Love to try out new colour combo's and as
every month I truly learned a lot again.
Here is my Create and Learn for this month:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Zoals elke maand ben ik aagje wat de neiuwe
Create and Learn les van deze maand wordt.
Eenmaal de les ontvangen, kan ik niet wachten te starten.
Ook deze maand is weer een hele leuke geweest.
Echte uitdagingen en nieuwe kleurencombinaties geleerd.
Hier is mijn kleursel voor deze maand:


Once started, I had to finish it :)

Thank you so much for visiting my blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------
Eenmaal gestart, wilde ik het tot het eind kleuren.
Superbedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

5 opmerkingen:

  1. Dit is een prentje met heel veel details, het is door jou fantastisch ingekleurd vinden wij, want alle kleurovergangen zien er prachtig uit, mooi gedaan schat, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Marion, het lijkt wel een schilderijtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fun way to learn new skills! Her dress is amazing, the frilly edges look soooo 3D! :)

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I see I missed this one, Marion! I am soooo behind in my blog visiting! You did an amazing job with your colouring! It looks so professional! Awesome job, my friend! Love and hugs to you and lots of cuddles and treats to Moppie and Droppie!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.