.

Volgers

donderdag 14 januari 2016

Saturated Canary

Hi everyone,
Today I want to show you a Christmas present I made
for someone special.
She has received this, so I can share it with you.
The image I used is from Saturated Canary and is called
Steampunk Pretties:
----------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie een kerstkadootje laten zien
dat ik voor een speciaal ieamnd gemaakt heb.
Ze heeft het inmidels ontvangen dus kan ik het met jullie delen.
Het afrukje wat ik gebruikt heb is van Saturated Canary en heet
Steampunk Pretties: 

Steampunk Pretties

You can find this image here.
---------------------------------------------------
Klik hier voor de direct bestellink.

I printed the digi a bit larger than normal so 
it would fit nicely into a photoframe.
And here is my project:
-----------------------------------------------------------------------
Deze digi heb ik iets groter geprint dan normaal
zodat deze mooi in het fotolijstje passen zou.
Hier is mijn forolijstje:

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time
Happy Crafting and hugs,
Marion
--------------------------------------------------------------------------
Superbedankt dat jullie dit blog bezichten.
Tot  de volgende keer.
Liefs,
Marion



8 opmerkingen:

  1. Een supergaaf ingekleurd kaartje met een heel mooi raam er om heen, en ook de vlinders staan er heel mooi bij, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, ein Traum, tolle farben sind das
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, Marion! Very pretty! I think your friend must have loved it! Sending hugs to you, sweet friend, and a cuddle for your two furbabies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kon je lekker uitleven op de plooien
    .. Het is prachtig geworden . Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Marion....ontzettend mooi ingekleurd...wauw die plooien...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.