.

Volgers

maandag 28 april 2014

Nicecrane Designs


Close-ups:


Today I want to share a Christmas card with you made with one of the new lovely images from Nicecrane Designs.
As always, there are several lovely images that you can use, take this sheet for example, I used on off the images on that sheet:
Click here for the direct orderlink.
I used Reprint papers and since the papers were so lovely, I only added a couple of extra's to this card.
The holy and the star banner are dies from Whiff of Joy, the charm is also from Whiff of Joy.
Alas this will be my last DT card for Nicecrane Designs.
I want to thank Ignacio for his fab teamwork and his genorousity.
Looking forward reading your comments.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag wil ik een kerstkaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb met 1 van de nieuwe plaatjes van Nicecrane Designs.
Zoals altijd, bevat 1 koop diverse schitterende afdrukjes, neem dit sheet nu, ik heb 1 van de plaatjes voor mijn kaartje gebruikt:
Klik hier voor de directe bestellink.
Ik heb Reprint papier gebruikt voor mijn kaartje en omdat het papier zo gaaf was, heb ik slechts een paar toevoegingen gedaan op het kaartje.
De hulst en de sterrenbanner zijn stansjes van Whiff of Joy, net als het bedeltje wat ook afkomstig is van Whiff of Joy.
Dit is helaas mijn laatste DT kaartje wat ik voor Nicecrane Designs gemaakt heb.
Via deze weg wil ik dan ook Ignacio van harte danken voor zijn fijne samenwerking en zijn goedgeefsheid.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

18 opmerkingen:

  1. schitterend afscheidskaartje moet ik zeggen Marion, jammer dat je ermee stopt daar.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Marion ! Love the image and the little charm ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marion....dan zijn we vanaf nu geen DT collega's meer....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marion, het plaatje is prachtig en het papier wat je gebruikt hebt ook. Zulk mooi papier komt het mooiste tot zijn recht als er niet al teveel opzit en door die mooie stikrandjes is het extra mooi.
    Fijn week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Marion, adorable image and beautiful detailing.
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow... was für ein zauberhaftes Kärtchen! Das Bild ist ja so süß und die vielen Details traumhaft schön.
    Liebe Grüße
    Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel fijne kerstkaart met mooie sterretjes en een fijn design, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat zonde dat je stopt Marion, je maakte altijd van die geweldige kaarten met Ignacio's afbeeldingen! Dit is ook al zo'n plaatje! Liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuk met die Beatrix potter plaatjes van Peter Konijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marion,
    Prachtige afscheidskaart heb je gemaakt, lief plaatje en erg leuk papier..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart met een schattige afbeelding erop. Leuk gedaan met de sterren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello, Marion, I like your Christmas card. You and I have been thinking alike lately. I like to make them all year long and then I'm all ready at Christmas time. The bunnies are adorable but of course I love the little die-cut kitty! Sorry I haven't emailed you yet but it's been hectic so I'm hoping Wednesday will be better as I have company coming tomorrow. Sending you lots of love and hugs, my dear friend, and lots of cuddles for your two special kitties!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kerstkaart Marion, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card Marion, fab layering and stitching....very organised with these Christmas cards.

    Hugs and happy crafting,

    Erika.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card!
    Beautiful image:)
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.