.

Volgers

vrijdag 21 juni 2013

A GIFT FOR YOU AND SOME SAD NEWS

Before I start with showing you my latest card, I have a sad announcement to make.
I decided (based on personal reasons) to stop designing for No Matter Which Challenge Blog.
Believe me, this decision was not very easy, since I loved the relationship with my fellow teammies and well, Suzanne takes a special place in my heart. I had some sleepless nights about this to be honest, but I do think and feel it is the right decision for me at this point.
A word of thanx to my fellow teammies, loved being your teammie and will still follow you on social media.
I felt lucky and honoured to work with you lovely talented ladies.
A special word of thanx to Suzanne, our team leader.
Suzanne, it was such a pleasure working with you, you rock and I feel honoured to know you, we will stay in touch. Thanks so much for having me on your team.
As of July I am no longer part of this team, have to pinch a tear away....
-----------------------------------------------------------------------
Voordat ik jullie mijn nieuwe kaartje laat zien, heb ik eerst een droevige mededeling.
Ik heb om persoonlijke redenen besloten te stoppen als DT voor No Matter Which Challenge Blog.
Geloof me, deze beslissing heeft me slapeloze nachten gekost en was echt niet makkelijk voor me.
Mede was deze niet makkelijk omdat ik het contact met mijn medeteammies zo super vind en ook Suzanne neemt een special plekje in mijn hart in.
Het voelt wel als een goede beslissing voor mij op dit moment.
Een woord van dank aan mijn medeteammies, ik vond het onwijs gaaf jullie mede teammie te zijn en zal jullie blijven volgen via social media.
Ik voel me gelukkig en dankbaar met jullie getalenteerde dames te mogen werken.
Een special woord van dank wil ik richten aan Suzanne, onze teamleidster.
Suzanne, ik vond het supergaaf met je te werken en ik ben dankbaar dat ik je ken, we blijven in contact.
Dank je wel dat je mij koos voor je team en dat ik in je team mocht zijn.
Vanaf juli ben ik niet langer deel van dit team, snik....


Today a card I made with one of the sketches from Sketch Saturday.
Love to have a play with this sketch.
I used one of the stamps from Whiff of Joy's secret stamp kit.
I coloured cute Henry with Twinkling H2O.
The paper I used is from October Afternoon.
For an overview of my used Whiff of Joy products, please scroll down to the end of this post.
Looking forward reading your comments.

I'm entering this card in the following challenges:
Diva's by design - Distressing
----------------------------------------------------------------------
Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb met een schets van Sketch Saturday.
Het was een superleuke schets om mee te werken.
Ik heb 1 van de stempels uit de secret stamp kit van Whiff of Joy gebruikt.
Deze lieve Henry heb ik met Twinkling H2O ingekleurd.
Het papier is van October Afternoon.
Voor een overzicht van mijn gebruikte Whiff of Joy producten, scroll even naar beneden naar het eind van dit bericht.
Ik ben aagje naar jullie reacties.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Diva's by design - Distressing

WOJ Products:

25 opmerkingen:

  1. Jammer Marion maar je kunt nu eenmaal niet alles blijven doen. Je kaart is weer enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaart..jammer dat het er weer op zit...

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje met lief afdrukje.
    Ik snap dat het teveel wordt ls je meerdere dt-plekjes hebt, want iedere dt-plek vraagt tijd en het is niet alleen het voorbeeld kaartje maken, want er komt veel meer bij.
    Toen ik de ene plek nam, was mijn man al bang dat het geen ontspanning zou zijn, maar een spanning, want alles moet op tijd klaar.
    Gelukkig weet ik de opdracht vroegtijdig. En geniet ik er nu van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so so sweet Marion ! I love the different textures and the little charm is cute ! And I do love the tiny cat in the corner !!! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Marion, I completely understand what a hard decision it was for you to make. You will be missed on the team but you have to do what is right for you.
    Your card is gorgeous. The image is adorable and I love the papers and wonderful detailing
    hugs Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Henry in feeststemming, hij is zo blij omdat je hem zo super ingekleurd hebt, een prachtig kaartje vinden we dit, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sometimes all good things must come to an end and I am sure your teamies will miss you as well...take care...love your card as always it's gorgeous. love annie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal inderdaad een moeilijke beslissing geweest zijn. Ik begrijp wel dat het allemaal veel werk is en daar toch heel veel tijd voor nodig had.
    Je kaart vind ik beeldschoon.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marion,
    Het is voor jou vast de goede keuze geweest en dan is stoppen de beste optie..
    Je kaartje is weer schattig as usual..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me goed voorstellen dat al het DT-werk teveel wordt, er gaat nu eenmaal enorm veel tijd in zitten! En onze hobby moet natuurlijk boven alles een echte hobby blijven (en du voor ontspanning zorgen). Ondanks je rotte gevoel nu, kom je toch nog met zo'n leuk, gezellig, schattig, vrolijk kaartje! Gelukkig maar, want zo kennen we jou! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the cuteness on your card..
    Sorry to hear that you are leaving them, but at times we all need to do what is best in heart....
    Enjoy your wonderful weekend ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele mooie kaart, inderdaad jammer dat je deze beslissing moest maken.
    erg leuk ook dat plaatje aan de rechterkant, feestende diertjes.
    groetjes Dora
    (ps, klein vraagje, accepteert die challenge blog waar je stopt ook eigen digi's/tekeningen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet hoe je je voelt Marion, maar soms moet je voor jezelf kiezen en beslissingen nemen die niet altijd leuk zijn, maar wel de juiste voor jou. Je kaart is weer een dotje Marion. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meis, bedankt voor alles voor NMWC en ik zal je daar zeker missen! Maar ik blijf je zeker volgen hoor! hahaha je bent nog niet van mij af! Je kaart is weer helemaal te gek! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart, Henri staat er weer vrolijk op.
    Ik kan mij voorstellen dat het een moeilijke beslissing was om te stoppen als DT lid.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It was a pleasure having you on our DT Marion, you will be sorely missed. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi, ben ik weer! Maar nu om je te bedanken voor je deelname bij ATSC. Gezellig en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Really adorable card, I love the sweet image and the layout and distressing are fabulous, whilst I am here thank you for joining in with Diva's By Design too
    Lindsay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. That is sad news, I know how hard it was for you to do this. Fab card though. You do wonderful things with Henry. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card!
    Henry is so cute:)
    Beautiful design.
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was meis, maar soms zijn ze helaas wel nodig. Je kaartje is echter wel weer een plaatje.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is such a lovely card and great distressing on this thanks for sharing at Divas for Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A gorgeous card. Thank you for joining us at Fab'n'Funky this week

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely! Thanks for joining us at Divas By Design this week!

    Hugs, Mirella

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.