.

Volgers

woensdag 30 november 2011

MAGNOLIA LANTAARN

Vandaag wil ik een projectje met jullie delen, een lantaartje. Ik heb het frame van het lantaarntje al heel lang in huis staan met de bedoeling er ooit iets mee te maken.
Ik wist niet goed wat ik doen moest in het begin, maar dat is later helemaal goed gekomen (LOL). Ik hoop dat jullie het mooi vinden en ben errug benieuwd naar jullie reacties.

Ik laat deze creatie meedoen aan de lopende IAMC challenge en aan Simon says challenge .
--------------------------------------------------------------
Today I want to share a project with you. I have had this frame for a long time, just waiting to be used. At first, I didn't know where to start, but it all turned out ok as you can see. I hope you like this creation I've made and I'm looking forward reading your comments.

I'm sending this project in for the current IAMC challenge and in Simon says challenge .


12 opmerkingen:

  1. Oooow wat is ie leuk zeg. Hartstikke mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg, schitterend gemaakt.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje is die helemaal van papier? Niet te geloven!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf Marion, helemaal super.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig,Marion.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb je de lantaarn super mooi versierd!! Ik vind het helemaal geweldig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuke creatie heb je weer gemaakt marion , helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou versiering geeft dit lantaarntje een feestelijke indruk van kerstmis,
    prachtig gedaan, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal leuk Marion! wat een gaaf idee! Jouw huis zal er met de kerst supergezellig uitzien met al die mooie decoraties:0)
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marion, wat heb jij toch gouden handjes!!! Jij brengt steeds keer op keer prachtige creaties naar voren op je blog. Een lust voor het oog! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig. Mooi gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful lantern, adorable Tilda and pretty colours.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.