.

Volgers

woensdag 26 oktober 2011

CLEAN AND SIMPLE

Dat was de opdracht van de lopende Sugar Bowl schets. Nou, degene die mijn kaartjes kennen weten dat dat bijna onmogelijk is voor mij...maar....jawel...het is me toch gelukt !
Ik heb een paperpad van Prima marketing gebruikt genaamd Pixie Glen en dankbaar gebruik gemaakt van het wat drukkere papiergedeelte. De vlinders zijn met stickles bewerkt en zijn uit een Pion design papier uitgesneden.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden.

Ik ben erg trots op mezelf, ik ben wederom in de top 3 van Whiff of Joy Challenge en MDUC en Creative Inspirations challenge blog beland en daarnaast onlangs een prijsje gewonnen bij het Cute Card Thursday blog. Hartelijk bedankt DT leden hiervoor, het is een enorme eer voor mij !
Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Sugar Bowl #70 - Sketch & Clean and simple
Crazy 4 Challenges C4C110 - One layer card
Stempelträume - Favourite colours
-------------------------------------------------------------------------------
Clean and Simple is the current sketch challenge over at the Sugar Bowl and boy o boy, the ones who are familair with my cards know that clean and simple isn't really my style. Having said this, I still managed to make a card which is very clean and simple. I've used a Prima Marketing paperpad and thankfully used a busier part of the paper. The butterflies are covered with stickles and are cut out of a Pion papersheet.
I'd love to read what you think of my card.

I'm so proud of myself, I'm in the top 3 of the Whiff of Joy Challenge and the MDUC and Creative Inspiration Challenge blog and I've also won a price recently over at the cute card thursday challenge. Thanks so much DT-members for choosen me, it is an enormous honour for me !


Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Sugar Bowl #70 - Sketch & Clean and simple
Crazy 4 Challenges C4C110 - One layer card
Stempelträume - Favourite colours
Sugar Bowl Sketch:

Mijn kaart / My card:

14 opmerkingen:

  1. Hoi Marion,
    Je kaartje is echt geweldig hoor, ziet er supers uit. Enne, gefeliciteerd weer met je top-3 meldingen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Marion. Zag net dat je ook bij Hannah and Friends in de prijzen was gevallen, gefeliciteerd, verbaasd me niks met al die super creaties van je.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk weer hoor je kaart marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die mooi.
    Heb ook vier stempels van dit soort erbij. Vind ze keigaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Marion,

    Je kaart is weer helemaal toppie! Ik zag net dat je gewonnen hebt bij hanna & friends! van harte meid! was ook een hele mooie creatie!
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een zware dobber voor jou om het clean and simple te houden maar je bent er super in geslaagd Marion, gave kaart!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst, proficiat met het behalen van de top 3, en dan dit prachtig kaartje, met hele mooie kleuren en een mooi design, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je top 3!
    Dit is ook weer een super mooie kaart met prachtig papier en een super leuke digi! De clean en simple look is goed gelukt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Marion....
    en nogmaals proficiat met je top 3 bij diverse challenges.... geweldig hoor!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. beautiful card, love the layout and I love the trim you have layered your image on to.

    Thanks for joining us at The Sugar Bowl this week.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card ♥ Thank you for playing at the Sugar Bowl!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje marion
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.