.

Volgers

maandag 18 april 2011

MIJN CLUBDAGPROJECT

Ik wil eerst ook nog even Jetty bedanken, die heb ik vergeten te melden in mijn vorige berichtje, van haar had ik nog een supergaaf doosje gekregen zomaar....ik was het gisteren vergeten, sorry Jetty !

Nu dan het clubdagproject....
Het is echt supergaaf papier wat we in deze kit hadden, zo mooi dat ik het niet durfde te snijden of te plakken. Toen ik hoorde wat we gingen maken, kwam na het zien van het papier snel de gedachte om een foto-album te maken van mijn twee lieve meisjes. Het was lang geleden dat ik met foto´s gewerkt had en ook dit was superz om nog eens te doen. De foto´s zijn in zwart wit geprint omdat dat het fijnste bij het papier paste. Het was echt een onwijs mooi gaaf project en ik heb genoten toen ik het aan het maken was. Tiets en Astrid, dank je wel voor het uitzoeken, ik vind het een keigaaf project.
Het was wel een gigakluif, maar die heb ik graag voor lief genomen.
Ik heb geprobeerd de liefde die ik voel voor mijn twee schatjes in het boekje over te dragen en ik ben ontzettend benieuwd wat jullie hiervan vinden.

De voorkant:

De zijkant:


De labels aan de voorkant:


De pagina´s aan de binnenkant:







De achterkant:

De labels die in het boekje zitten:






8 opmerkingen:

  1. ja marion hij is superrr mooi, je magnolia is ook zo mooi , ik ga vanavond weer ffies verder hihi liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je er een schitterend project van gemaakt zeg...geweldigggggg!
    liefs tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig project heb je gemaakt Marion!
    Prachtig!
    Je kunt zien dat je de liefde voor je meisjes helemaal in dit project hebt gelegd, ik vind het helemaal prachtig.....
    Er is zoveel aan te zien, heb wel drie keer je foto's aandachtig bekeken!
    Mijn complimenten, erg mooi!
    Lieve groet,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond hem superleuk en ik moet zeggen die van magnolia van je vond ik ook helemaal super hoor. je had er twee mooie projectjes van gemaakt.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Marion! Een geweldig boekje is het zo geworden!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt een schitterend boekje gemaakt
    echt een heel mooi naslagwerk om regelmatig even te bekijken
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je fotoalbum is prachtig geworden, en de katjes zien er net zo lief uit als de maakster van deze album, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap hoor Marion, dat je het projekt al zo snel klaar hebt.En ook heel goed gelukt, met een mooi thema. Mijn projekt laat nog even op zich wachten. Voor mij was het ook de eerste clubdag en ik vond het helemaal geweldig om met zoveel vrouwen bij elkaar te zijn die allemaal dezelfde passie hebben. En idd, de dag is omgevlogen.
    Lieve groeten, Henny B:)

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.