.

Volgers

woensdag 5 januari 2011

SOL KAARTJE

Zo, nog 1 kaartje en ik ben klaar met de kleinere projectjes. Dit kaartje is ontstaan na een SOL die door Annemarie op de club van Tiets gegeven werd, inmiddels weer een kleine maand geleden. SOLS zijn echt keileuk en kan het iedereen aanraden. Er worden prachtige projectjes en kaartjes gemaakt.
Ik heb twee kaartjes gemaakt, met hetzelfde papier en afdrukje, alleen 1 volgens de SOL richtlijnen en de andere alleen de schets van de SOL en de rest naar eigen idee, zo zie je dat je door 1 schets te gebruiken twee totaal verschillende kaartjes krijgen kunt, zelfs met papier en afdrukje wat hetzelfde is.
Dit is het oorspronkelijke ontwerp van die SOL avond:
Ik vond het leuk om met hetzelfde papier en stempeltje mijn eigen creatie te maken en dat is het onderstaande kaartje geworden:

4 opmerkingen:

  1. Wouwieee.....wat issie gaaf geworden, joh. Supersss

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieverdjes je kaartje marion, dat schaap helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze geweldig geworden marion superrr!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.