.

Volgers

dinsdag 14 december 2010

KERSTKADOOTJE
Ik had deze al langer af, maar kan dit vandaag pas tonen omdat vandaag de laatste ontvanger haar pakketje ontvangen heeft. Naar een aantal mensen die me dierbaar (geworden) zijn had ik iets gefreubeld voor de feestdagen en wil dit met jullie delen. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden.
De ontvangers hebben dit bordje gekregen
 Dit bordje heb ik samen met bijpassende mok verstuurd. 
De mok had ik gevuld met een zakje hot chocolate, koekjes en chocolade.

3 opmerkingen:

  1. ik vond je pakje helemaal super, wat ben iktoch een bofkont zeg dat ik dit heb mogen krijgen, en peter vond je kaart zo mooi dat ie hem niets eens durfde te bekijken paas dat ik de kaart dus liet zien.
    Dikke knuf Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k ik ben 1 van de gelukkigen die dit prachtige pakket mocht ontvangen en ik was er stil van... dank je wel Live marion voor deze grote verrassing die op een goed moment kwam!
    Knuff Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie reacties doen me goed, ik ben zo dolblij dat jullie het mooi vonden en jullie beiden verdienen het gewoon !!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.