.

Volgers

vrijdag 4 augustus 2017

Knitty Kitty DT

Hi everyone,
We are having a Christmas in July party
For this occasion I used one of the 3 
stamps from build a winter scene
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Bij Knitty Kitty digis vieren we een Christmas in July feestje.
Voor deze gelegenheid heb ik 1 van de drie 
digis gekleurd waarmee je een winters tafereeltje maken kunt.
Deze heet catguin pals.


I coloured mine in black/grey tones.
Colouring is done with copics.
Just love this cute image.

I combined this lovely image with my first handlettering.
I saw this from a friend and liked the idea of this photoframe.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ingekleurd met copics.
Ik heb gekozen voor zwart/grijs tinten.
Is het geen schatje ?

Dit lieve afdrukje heb ik gebruikt samen met mijn
eerste handlettering poging.
Het fotoraampje idee had ik gezien bij een vriendin
en overgenomen.


Here is a closeup of the handlettering, not perfect, 
but as said it is my first time.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier een closeup van de handlettering, niet perfect,
maar het was dan ook mijn eerste poging.


Do check out the rest of my teammies 

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Neem gerust een kijkje op de blogs van mijn 
medeteamgenootjes of breng een bezoekje aan

Superbedankt dat jullie mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

4 opmerkingen:

  1. Love the fab image and great design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks very much for the lovely post Marion! The Catguin pals look great monotone and I love them framed up! :)

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstversiering vinden we dit, dit heb je mooi gemaakt, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.