.

Volgers

zondag 13 september 2015

Copic Marker Benelux DT

Hallo allemaal,
Het is heerlijk nazomeren,
daarom vandaag van mij , Marion , 
een vrolijk zomers getint kaartje.
Gemaakt met mooie vissen digi van Aurorawings:

Ik wilde graag kleurtjes voor de vissen die natuurgetrouw zijn.
Daarom gekozen voor een oranje/geel/bruin tint.
De Copic kleurtjes die ik gebruikt heb voor de vissen zijn:
E15 - YR07 - YR14 - Y15 - Y00 - E55 - E53 - E51

En hier is het kaartje met deze mooie vissen:

Op het oogje van het katje (eem wt pareltje) heb ik met de zwarte copic stift een rondje
gemaakt zodat het lijkt op een oogje.
Geniet van de prachtige natuur die dit seizoen aanwezig is.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

7 opmerkingen:

  1. A gorgeous card, love the image and design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje vinden we heel bijzonder, de visjes zijn prachtig ingekleurd en er staat een lief katje op, mooi versierd is het ook nog, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card Marion ! Love the embellies ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous card
    image is super great colored
    lots of hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your card, Marion! So beautiful! I love all the images and cut-outs you've used! Gorgeous colouring of the fish! I like the little eye on the die-cut kitty! Great work again, my friend! Lots of cuddles to your furbabies!

    Hugs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.