.

Volgers

maandag 14 september 2015

Copic Marker Benelux DT Tutorial

*Dit is een kopie van het Copic Marker Benelux blog*

Hallo allemaal,
het is weer zondag en dus
tijd voor een tutorial.
Ik kwam deze werkwijze op Pinterest tegen,
ik weet helaas niet meer waar, maar het leek 
me leuk deze techniek met jullie te delen.
Je kunt met deze techniek leuke aquarel achtergronden maken.
Je hebt nodig een penseel, blender vloeistof en een plastic (stempel)blokje:


Maak streepjes met de kleur op het plastic blokje:


Druppel blender in een klein dopje of op een verfblikje.
Je doopt de penseel in de blender en neemt vervolgens inkt op van het blokje.
Vervolgens breng je de penseel met de inkt aan op het papier.
Let wel op dat je niet al te dicht bij het afdrukje kleurt.
Door de blender vloeistof kunnen de kleuren uitlopen.
Hier heb ik al een klein stukje gekleurd:


Hier al iets meer:

Toen ik met het blauw klaar was, heb ik de penseel met de blender vloeistof
gereinigd en hetzelfde herhaald met een groene kleur de YG03.
Hier zie je het eindresultaat:


Voor de volledigheid zal ik de Copic kleurtjes geven die ik voor het meisje en de
honden gebruikt heb.
Huid: E000 - E00 - E21 - E11 - E04 - R20
Haar: E70 - E71 - E74 - E77 - E79
Jurk: W1 - W3 - W5
Rode kleur: R22 - R24 - R27 - R59
Mannetjeshond: Struk: BG000 - BG01 - BG05 - BG09 - W1 - W3 - W5
Vrouwtjeshond: R22 - R27 - R59 - RV10 - R81 - R83 - E70 - E71 - E74 - E77 - E79

Dit is het kaartje wat ik met dit afdrukje gemaakt heb:


Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en hier iets aan hebben.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

6 opmerkingen:

  1. Dit kaartje is niet alleen voor de hondenliefhebbers een droom, maar het ziet ook nog super leuk uit, mooi ingekleurd en van een prachtig katje voorzien, super !!!, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I dont have copics but I do love to sit back and admire a beautiful project. Hope you are doing well my friend
    Cheers
    Dr Sonia
    Cards Crafts Kids Projects

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is gorgeous Marion ! Love the doggies !!! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so lovely, great colouring.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. very nice card and great turoial
    lots of hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fun tutorial, Marion! I love your colouring! The kitty is so cute with the googly eyes! Sending lots of love and hugs to you, dear friend, and cuddles to Moppie and Droppie! Will write to you soon...

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.