.

Volgers

maandag 23 januari 2012

LOVE

Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb aan de hand van de lopende Sugar Bowl challenge. Het extra thema is birthday. In plaats van een happy birthday heb ik love als tekst genomen. Het kaartje zal ik voor een verjaardag gebruiken. Het image is een Sassy girl (apple of my eye). Achter het meisje is bij de originele stempel een mandje met appels, maar omdat dat niet helemaal binnen het thema en de kleurtjes van de kaart paste, heb ik dat van het plaatje geknipt. Het afbeeldinkje is dit keer gekleurd met copics.
Ik verheug me nu al jullie reacties te lezen.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
The Sugar Bowl #75 - Erica's sketch & Birthday
The ribbon girl blog #15 - blue and pink
Scrapbook sisters #67 - My sweet Valentine
---------------------------------------------------------------------
Today I want to share a card with you that I have made after a sketch from the current Sugar Bowl challenge.
The extra theme is birthdays and I will definately give this card to a birhtday boy or girl. I've used apple of my eye from the Simply Sassy range. In origin, the stamp has a basket with apples standing next to this girl, but I cut it off. The Sassy girl is coloured with copics.
I'm looking forward reading your comments.


I'm entering this card in the following challenges:
The Sugar Bowl #75 - Erica's sketch & Birthday
The ribbon girl blog #15 - blue and pink
Scrapbook sisters #67 - My sweet Valentine

Sugar Bowl Sketch:


Mijn kaart / My card:


14 opmerkingen:

  1. Marion, je kaart is weer helemaal super en beeldschoon en wat een onwijs gave sketch is dit ook! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super is dit kaartje, wie het voor zijn verjaardag krijgt mag heel blij zijn, de kleuren en ook het design zijn prachtig, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Marion en wat is die doilly toch mooi achter haar.
    Prima kleurtjes ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergave kaart heb je gemaakt marion:0) Je hebt een leuke draai gegeven aan de sketch. Prachtige details en mooi papier!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er weer erg leuk uit hoor marion
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Wow thats a gorgeous layout . Love how you have positioned her infront of the lovely paper with text and made a frame that is a really cool effect ! Always an inspiration ! ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk kaartje, heel mooi! Leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooooooooooo wat een gaaf kaartje!!!
    Dank je wel dat je mijn volger bent geworden.
    grt. Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart Marion! Leuke sketch, super leuke afbeelding, die je prachtig hebt gekleurd en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Marion, Love the image and your stitching is wonderful
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje weer Marion!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a very pretty card. Thank you for joining in with the Ribbon Girl colour challenge! Mary

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.