.

Volgers

zondag 30 oktober 2011

HAPPY HOLIDAYS

Allereerst dank jullie wel voor jullie geweldig fijne reacties en alle nieuwe volgers van harte welkom.

Vandaag wil ik een kaartje met jullie delen wat ik gemaakt heb nav de lopende challenge bij WOJ, maak een kaartje aan de hand van een schets. Normaal gebruik ik vaker Henry het muisje voor hun challenges, maar afgelopen maand heb ik deze onwijs leuke stempel gekocht en je raadt het al, gelijk gebruiken hihi. Met deze schets wil ik tevens een poging wagen bij het WOJ DT-team te komen, je krijgt toch vanzelf inspiratie als je de prachtige stempels ziet ?1 November as komen nog meer leuke kerststempels van hun, onder andere weer prachtige nieuwe Henry stempels. Zoals de laatste tijd gebruikelijk heb ik weer alle randen geborduurd en is het afdrukje ingekleurd met aquamarkers. Ik heb dit keer 2 papierlijnen met elkaar in combi gebruikt en volgens mij kan dit best. Je zou zeggen dat alles uit 1 papierlijn komt. De randen van de lantaarnpaal, het golfkarton en de sterren heb ik met witte verf beschilderd, geeft net dat beetje extra vind ik.
Ik ben errug aagje te lezen wat jullie van mijn kaartje vinden.

Dit kaartje doet mee aan de volgende challenges:
Whiff of Joy Challenge # 116 - Karina's Sketch / entering with DT call
The ribbon girl blog - Jingle all the way to Christmas Challenge
Simon says Stamp Challenge - Everything goes
A gem of a challenge # 33 - Cold and Frosty
------------------------------------------------------------------------
First I want to take the oppurtunity to say thank you all for leaving so sweet comments on my blog and I want to give my new followers a warm welcome.

Today I want tot share a card with you that I've made using the WOJ sketch. I'd love to use Henry the cute little mouse for their challenges, but last month I bought a cutie from their shop that I wanted to use for this card. I've heard that new stamps are coming up on November 1st and to my pleasure there also new Henry stamps amongs them. í'm also entering the DT call over at WOJ with this card.
On my card I've mixed two paperlines, something I normally don't do, but they fit so well together I think. All the sides of the card are handstitched. The image is again coloured with aquamarkers. On the waved carbon, the stars and the lantarn I've used white paint to give it a bit of a special look.
I'm really looking forward reading your comments on this card.

I'm entering this card in the following challenges:
Whiff of Joy Challenge # 116 - Karina's Sketch / entering with DT call
The ribbon girl blog - Jingle all the way to Christmas Challenge
Simon says Stamp Challenge - Everything goes
A gem of a challenge # 33 - Cold and Frosty
WOJ-sketch:


Mijn kaart / My card:

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Marion! en een geweldige stempel. Ik zal voor je duimen ivm de DT-Call. Wat mij betreft verdien jij daar wel een plekje in.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bijzonder mooi kerstkaartje met de engel, lantaarn en heel prachtige sterren, en het geheel in prachtige kleuren, Ma en Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marion, another gorgeous card, I love the papers and your colouring is perfect!
    Hugs
    Tamara
    PS if you are interested I have some blog candy up for grabs Posh Cat Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke en lieve maarkt marion. helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is keigaaf geworden Marion.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Marion,
    je kaart is weer een plaatje! wat een leuke stempel heb je gekocht! Die houten details vind ik echt gaaf en origineel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart, Marion, leuke stempel inderdaad! heel veel succes met de DT call, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh marion wat een schitterende kaart is dit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marion,
    Fabulous card and such a wonderful image. Great sketch and colour combo.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart met prachtig papier, leuke stempel en zoveel super mooie details! Heel leuk met de touw om de houten sterren heen! Ik zal voor je duimen, succes met de DT call!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd, bedankt voor het meedoen met de WOJ challenge.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. My, what a nice card, lots of details! Thanks for joining in with the Ribbon Girl Christmas challenge. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a gorgeous card you made, Marion. A great take of my sketch. Thank you so much for joining us at WoJ Challenges. We hope to see you again next time.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind deze kaart helemaal super, geweldig wat je gedaan hebt met de sterren.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kerstkaart is dit! Die stempel is ook super leuk!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.