.

Volgers

woensdag 9 maart 2011

NOG EEN KERSTKAARTJE

Ik weet het, het is bijna voorjaar, maar doordat ik het gehele jaar kerstkaartjes maak blijft me de drukte op het eind van het jaar bespaard (hoop ik hihihi). Dit is ook een kaartje wat op een SOL-avond (SOL= Scrap On Line) bij de club van Tiets gemaakt kon worden. Ik heb het onlangs pas gemaakt, het is een SOL van Sigrid. Het rode lintje op de middenpagina heb ik gekregen van Sandra, dank je wel hiervoor meis !
Het geheel heb ik vrij rustig gehouden omdat het papier nogal druk was.
Het groene cardstock met het rood/witte bolletjeslint houdt het geheel bijeen en losgeschoven worden zodat de kaart openklappen kan. Bovenin zit nog een label waar het woord Joy is verwerkt.

 De kaart dicht:
De binnenkant:

Hij kan zelfs nog verder opengeklapt worden:


3 opmerkingen:

  1. Hallo Marion,
    Alleen de buitenkant is al SUPER GAAF en dan komt er nog zoveel meer. Echt heel erg mooi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een erg leuk kaartje weer, mooi zo dat felle rood met de kleuren van je kaart.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.