.

Volgers

zaterdag 29 januari 2011

BONBONDOOSJE

Mijn oma heeft binnenkort verjaardag en daar wil ik als kleindochter graag iets voor freubelen. In de magnolia ink stond een bonbondoosje en omdat oma graag snoept vond ik dat wel geschikt voor haar. Het doosje is gevuld met 1 van de lievelinssnoepjes van mijn oma. Het afbeeldinkje is ingekleurd met aquamarkers. De roosjes op het label zijn ingekleurd met spica kleurloze glitterpen, maar op de foto is dit bijna niet zichtbaar. Het grote roosje heb ik zelf gemaakt met de mc gills ponzen. Zoals altijd ben ik benieuwd hoe jullie het vinden.

Zijkant doosje:

Bovenkant doosje:

Detailfoto bovenkant:


2 opmerkingen:

  1. vind je kadootje voor je oma helemaal geweldig geworden marion . En leuk hoor ook dat afdrukje erop. Super!!
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doos zeg !
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.